Activitats dels alumnes de Dibuix Artístic durant la Setmana de la Terra

Us adjuntem un vídeo que es va projectar a l’institut durant el transcurs de la IX edició de la Setmana de la Terra en el que els alumnes de Dibuix Artístic de 1r de Batxillerat expliquen el procés de creació de dos murals representatius que varen fer a dos espais del centre per commemorar aquest esdeveniment que posa en valor el patrimoni cultural, artístic i ambiental de la nostra illa.

El primer mural és un dibuix representatiu del Puig de Missa un dels indrets més icònics de Santa Eulària des Riu i el segon un dibuix representatiu d’una Pagesa.

Enhorabona a tots els alumnes i professors per la tasca realitzada!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *