La Comissió Lingüística i el Departament de Llengües Estrangeres organitzen un concert de Nadal el proper dia 20 a les 12.00h.  Enguany, enlloc de fer-se al centre, es farà a la plaça de l'Ajuntament.

L'assaig general del concert es farà el dimarts mateix de 8.55h a 11.00h. i a continuació l'alumnat sortirà cap a l'Ajuntament. Tornaran a última hora.

Sortiran alumnes de 1r, 2n i 3r d'ESO. El divendres penjarem el llistat a la sala de professors.

xp-correllengua13

Ja ho tenim tot preparat per a celebrar el Correllengua el proper divendres, una activitat per gaudir de la llengua catalana i aprendre coses de la cultura eivissenca.
Sortirem de l'institut amb la flama de la llengua i la durem a través d'una cursa de relleus al centre del poble. Allí farem una gimcana lingüística i cultural.

Passau-ho molt bé!

AlZV1 MrnF4amsjH9G2xgBhP jO OiXWrSB72Kh4IaZV 6

Els alumnes de diversificació II de l'IES Xarc visitaren el divendres 17 d'abril el solar on es construirà el mercadona a Santa Eulària. L'arqueologa Glenda Graziani els va mostrar el que s'havia trobat i de quina manera es feia el treball de recerca. El que s'ha trobat són les traces de les rases i les fosses de cultiu on cultivaven vinyes i arbres fruiters. Les troballes daten d'època romana, concretament segle I d.C.

images-20.jpg