Jornada de Portes Obertes a la Seu universitària dEivissa i Formentera

El passat 2 de febrer els alumnes de 2n de batxillerat del centre amb companyia de la orientadora, Diana i dos membres de l'equip de suport, na Natàlia i na Raquel, varen poder gaudir d'unes jornades molt interessants com a futurs universitaris. En aquestes jornades es va orientar als alumnes en la PBAU; ponderaccions, notes de tall,model d'exàmen, etc. A més, també van poder assistir a unes xerrades sobre diferents graus que imparteix la nostra universitat.
Per altra banda, aquesta sortida està dins la programació del departament d'orientació juntament amb el viatge a la seu de Palma que es realitzarà dia 23 de març i dues xerrades més que es faran a tutoria, per tal de que els nostres alumnes de 2n de batxillerat puguin resoldre tots els dubtes sobre el seu futur acadèmic.
Finalment, afegir que tots confiem que amb esforç i ganes els nostres alumnes podran aconseguir tot allò que es proposin.

MOLTS D'ÀNIMS A TOTS!

Arj-lqn5lRYelPpbTq8IcOBNhSyuniuIT104AEA2HZ6w 6

A les 8:30 hem arribat a Vila, hem fet una gimcana que anava sobre la pervivència de la cultura clàssica a la publicitat, comerç i arquitectura. Després hem vist el museu de Puig des Molins els ritus funeraris dels fenicis, púnics i romans. Hem traduit la inscripció funerària de Luci Oculaci, hem baixat a l'hipogeu de la mula. Després hem anat a Sa Capelleta on hem contemplat un santuari púnic, 17 tombes romanes i un jaciment islàmic. I TOT AIXÒ EL DIA DE MAIG MÉS CALURÓS EN 30 ANYS!!!