Jornada de Portes Obertes a la Seu universitària dEivissa i Formentera

El passat 2 de febrer els alumnes de 2n de batxillerat del centre amb companyia de la orientadora, Diana i dos membres de l'equip de suport, na Natàlia i na Raquel, varen poder gaudir d'unes jornades molt interessants com a futurs universitaris. En aquestes jornades es va orientar als alumnes en la PBAU; ponderaccions, notes de tall,model d'exàmen, etc. A més, també van poder assistir a unes xerrades sobre diferents graus que imparteix la nostra universitat.
Per altra banda, aquesta sortida està dins la programació del departament d'orientació juntament amb el viatge a la seu de Palma que es realitzarà dia 23 de març i dues xerrades més que es faran a tutoria, per tal de que els nostres alumnes de 2n de batxillerat puguin resoldre tots els dubtes sobre el seu futur acadèmic.
Finalment, afegir que tots confiem que amb esforç i ganes els nostres alumnes podran aconseguir tot allò que es proposin.

MOLTS D'ÀNIMS A TOTS!