L’IES Xarc vol donar accés a l’aplicatiu GESTIB Web a les famílies, per poder consultar mitjançant INTERNET dades referents als vostres fills (calendari escolar, horari de l’alumnat, faltes d’assistència, amonestacions, notes, mapes d’aturades de transport, notificacions i anuncis publicats al taulell). Per accedir a aquesta aplicació el centre vos ha de facilitar un nom d’usuari i una contrasenya, per a la qual cosa necessita la vostra autorització.

• Aquesta contrasenya d’accés es donarà únicament al pare/mare/tutor legal que ostenti la pàtria potestat de l’alumne per qui es demani. S’ha d’emplenar la sol·licitud adjunta i una fotocòpia del DNI de qui sol·licita l’accés

• La contrasenya atorgada tindrà una duració limitada i s’haurà de canviar en aquest enllaç CANVI DE CONTRASENYA per una personalitzada que proposi el que ostenti la pàtria potestat de l’alumne. La duració de la contrasenya serà d’un any i al cap d’aquest temps s’haurà de canviar per un altra vàlida en cas de que l’alumne continuï al centre educatiu, seguint el mateix procediment que al punt anterior.

• Aquells que autoritzin al centre a notificar mitjançant SMS la clau d’accés es convenient que ho facin al mateix número de mòbil que consta a les dades personals del pare, mare o tutor legal al GESTIB. En cas de no ser el mateix número de mòbil s’actualitzarà amb el nou número en les nostres bases de dades.

• Els pares, mares o tutors legals que siguin funcionaris de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i tinguin usuari i contrasenya han d’utilitzar aquella mateixa per entrar al GESTIB sens haver de fer cap d’aquests procediments.

CANVI DE CONTRASENYA

Acces al GESTIB

Per qualsevol dubte us podeu adreçar a la secretaria del centre o per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

El IES Xarc quiere dar acceso a programa GESTIB Web a la familia, para que puedan consultar por INTERNET datos referentes a sus hijos (calendario escolar, horario de los alumnos, faltas de asistencia, amonestaciones, notas, mapa de paradas del transporte escolar, notificaciones i anuncios publicados). Para acceder a este programa, el centro os ha de facilitar un nombre de usuario y una contraseña, para lo que necesitamos su autorización.

• Esta contraseña de acceso se dará únicamente al padre/madre/tutor legal que ostente la patria potestad de los alumnos para el que se pida. Se ha de rellenar la solicitud adjunta y una fotocopia del DNI/NIE de quien solicite el acceso.

• La contraseña asignada tendrá una duración limitada y se ha de cambiar en este enlace CANVIO DE CONTRASEÑA por una personalizada que proponga el que ostente la patria potestad del alumno. La duración de la contraseña será de un año y se podrá cambiar por otra valida en el caso que el alumno continúe en el centro, siguiendo el mismo procedimiento anterior.

• Aquellos que autoricen al centro a notificar por SMS la clave es conveniente que se haga al mismo número de móvil que consta a los datos personales del padre, madre o tutor legal aportados en matricula. En caso de no ser el mismo número, se actualizará con el nuevo número nuestra base de datos.

• Los padres, madres o tutores legales que sean funcionarios de la Comunitat Autónoma de les Illes Balears y tengan usuario y contraseña, han de utilizar esa misma para acceder al GESTIB sin tener que realizar este proceso. Ç

• CANVI DE CONTRASENYA

• Acces al GESTIB

Para cualquier duda se pueden dirigir a la secretaria del centro o por correo electrónico al Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Llegeix més: Accés GESTIB
images-13.jpg