Professors del departament

ORTIZ CABANES, MARIA FRANCISCA
RIERA VIVES, LORENZO
SAVALL LLOPIS, ANGELES

El dia 5 d'abril , els alumnes de 2 de Formació Professional Bàsica d'Administració van visitar el grup d'empreses Sirenis, per conèixer els diferents departaments de l'empresa i com funcionen , especialment, el departament d'administració i el comercial.
Volem agrair al Grup Sirenis el tracte dispensat als nostres alumnes i l'interès mostrat que la visita fos útil per a ells, com així va ser. Resulta molt gratificant que empreses d'Eivissa mostrin interès en la formació dels alumnes de la illa, que seran els treballadors en un futur.

IMG-20170405-WA0008

"Fes-te PRO", és una iniciativa innovadora per promocionar la Formació Professional.

Esdeveniment per donar a conèixer a l'alumnat de 3r, 4t d'ESO i 1r Batx la Formació Professional. Durant una hora i mitja l'alumnat visitant podrà participar a les activitats per adquirir habilitats professionals dissenyades per cada una de les famílies professionals participants a l'esdeveniment de promoció de l'FP.

El Centre estarà en el "FES-TE PRO Eivissa 2017" els dies 3, 4 i 5 de maig, en l'hipòdrom de Sant Rafael, informant de l'oferta formativa de la família professional de Gestió administrativa, FPB auxiliar oficina i FPB aux.inst. electrotècniques i telecomunicació  per al pròxim curs 2017/2018.

WhatsApp Image 2017-04-19 at 21.08.28

images-2.jpg