Sortida alumnat dalemany i francs al passeig martim de Santa Eulalia

El passat dijous 12 de maig, com cada any, alumnes de 3d'ESO d'alemany i francès van sortir a l'passeig marítim de Santa Eulària, a fer entrevistes a turistes de parla alemanya i francesa.
Els nostres alumnes van posar a prova els seus coneixements d'alemany i francès i els turistes, els seus coneixements de l'illa.
Ha estat una gran experiència, sobretot, pels alumnes, que vam veure, com són capaços de comunicar-se en situacions reals, fora de l'aula.
També ens congratula saber que els turistes tenen una visió molt positiva de l'illa, sobretot, del nostre municipi, Santa Eulàlia, de la qual, destaquen el bon tracte de la gent i el seu menjar.
Agraïm la paciència i la bona disposició dels turistes que ens visiten i el bon fer dels nostres alumnes.