El pròxim 11 i 12 de gener de 2018, els alumnes menors de 18 anys podran obtenir al centre la targeta personalitzada gratuïta per totes les línies d'autobús de transport públic de l'Illa d'Eivissa.
Tots els alumnes han de dur signada l'autorització que s'adjunta i que es repartirà a partir del dia 8 de gener. Aquesta informació ja s'ha fet arribar a totes les famílies.

AUTORITZACIÓORITZACIÓ

La coordinadora de convivència Maria José Rodríguez Tabales de l'IES XARC va presentar un projecte als premis d'acció magistral:

APRENDEMOS A CONVIVIR. MEDIACIÓN Y GESTIÓN POSITIVA DE
LOS CONFLICTOS EN EL IES XARC

Aquest projecte reflecteix tot el treball realitzat al centre en la posada en marxa d'un projecte de mediació, que ha comptat amb la participació de tots els sectors de la comunitat educativa i del suport de formació de la Conselleria d'Educació de les Illes Balears.

Estem molts contens de comunicar que aquest projecte ha sigut seleccionat a nivell autonòmic per passar a la fase de selecció de nivell estatal.

Aquí teniu el link a la notícia