Per tal de mantenir el bon funcionament dels ordinadors d'aula ens agradaria recordar-vos les següents normes:

1. ORDINADORS D'AULA I DE DEPARTAMENT:

- Els ordinadors d'aula són d'ús exclusiu del professorat. Els alumnes tenen prohibit el seu ús.

- S'ha de vigilar de no posar papers damunt del PC que tapin la reixeta de respiració.

- S'han de tancar a la finalització de les classes, tant de matí com de tarda. Davant el dubte de si som el darrers professor en utilitzar-lo, es recomana que s'apagui.

- Han de quedar tancades les finestres properes als ordinadors perquè podria entrar aigua.

 2. ORDINADORS DE LES AULES D'INFORMÀTICA:

- En les aules d'informàtica no es pot menjar ni beure.

- Els alumnes han d'utilitzar els ordinadors començant a emprar primer els de més prop de la taula del professorat (de darrere cap endavant).

- En finalitzar la sessió tots els ordinadors han de quedar tancats.  Cadires recollides i tot ben ordenat i net.

S'ha instal·lat una nova impressora a la sala de professors. És una CANON multi-funció d'oficina en blanc i negre amb funció d'impressió, copiadora i escàner. Quan imprimiu vigileu que s'imprimeixi en format A4.

Per poder realitzar còpies i utilitzar la funció d'escàner s'ha d'accedir al menú de la impressora i identificar-se. La identificació o departament i la contrasenya són els últims 4 números del DNI.

Els escanejos es guarden en una subcarpeta anomenada escàner que es troba ubicada dins la unitat “I” (profes).

Ací tens el programa Orienta 2013-2014. Descarrega el fitxer comprimit a l'ordinador (Menu Arxiu / Descarregar). Descomprimeix amb la clau d'alumne. Crearàs una carpeta amb dos arxius. Executa "CreaOrCompleto.exe" des de Windows o copia la carpeta del programa per Ubuntu a la teva carpeta personal. Un cop hagis creat o copiat l'estructura del programa, el podràs executar tant en Windows com en Ubuntu. Hi ha diversos pdf d'ajuda. Si tens algun dubte pregunta al teu tutor o a la teua tutora.

Descarrega ací

NORMES ÚS ULTRAPORTÀTILS

 

PER PODER UTILITZAR ELS ULTRAPORTÀTILS DE LES AULES S'HA DE TENIR EN COMPTE EL SEGÜENT:

  • El CARRETÓ NO ES POT TREURE DE L’AULA DE REFERÈNCIA. PER TANT, TENEN PREFERÈNCIA DÚS ELS GRUPS ASSIGNATS A L'AULA.

  • S'HA D'ANAR A BUSCAR LA CLAU DEL CARRETÓ A CONSERGERIA I REGISTRAR-SE. Al FINALITZAR LA SESSIÓ S'HA DE TORNAR LA CLAU A CONSERGERIA. EN CAS D'HAVER-HI ALGUN INCIDENT S'HA DE REGISTRAR.

  • EL PROFESSORAT HAURÀ DE COMPROVAR A L’INICI I AL FINAL DE LA SESSIÓ QUE ESTAN TOTS ELS ORDINADORS.

  • ELS ORDINADORS S'HAN D'ASSIGNAR A L'ALUMNAT PER NÚMERO DE LLISTA.

  • ELS ORDINADORS SEMPRE HAURAN D’ESTAR CONNECTATS AL CORRENT ELÈCTRIC. S'HA DE COMPROVAR QUE ESTIGUIN CONNECTATS AL LLOC CORRESPONENT.

  • NO S'HAN DE DEIXAR OBJECTES DAMUNT DEL CARRETÓ.

Subcategories

Incidències amb maquinari, programari i espai Moodle

En cas d'incidència en qualsevol equip informàtic, programari del centre o l'Aula Virtual envieu un correu a l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., amb una breu descripció de l'avaria o petició i la seua localització física indicant el número d'aula. En el cas de l'aula Virtual es recomana crear un usuari alumne i revisar amb temps amb aquest usuari alumne per evitar les urgències previsibles.

 

Incidències pàgina web

En cas d'incidències inherents a la pàgina web del centre  envieu un correu a l'adreça de correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., amb una breu descripció del problema i la prioritat d'actuació requerida.