Inici procès d’escolarització 2020-2021

Benvolguts i benvolgudes,

El 14 de maig s’inicia el procès d’escolarització 2020-2021 pels estudis d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària i  Batxillerat.

L’alumnat de 6é de primària de les escoles adscrites (CEIP Sant Ciriac i CEIP Santa Eulària té adscripció directa i no han de presentar sol·licitud.

L’alumnat de 4t d’ESO de l’IES Xarc té adscripció directa als estudis de Batxillerat del mateix centre i no han de presentar sol·licitud.

Si voleu cursar estudis de formació professional, sigui FPB, GM o GS el procés d’admissió encara no ha començat.

Si voleu canviar de centre, heu de participar en el procés d’admissió.

Si continueu estudis a l’IES Xarc, sense canviar d’etapa educativa, teniu reservada la plaça pel curs vinent i únicament heu de formalitzar la matrícula a les dates previstes.

1. Amira

Buenas tardes,

Deseamos cambiar de centro a mi hija escolarizada a CEIP VENDA D’ARABÍ de 6º de primaria y hemos entendido que debemos participar en el proceso de admisión para inscribirla al IES XARC que su hermano ya esta escolarizado aquí.

Me puede informar a donde puedo encontrar el enlace o documento para la solicitud?

Muchas gracias de antemano.
    Atentamente,

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *