Eleccions Consell Escolar 2022

Benvolguts i benvolgudes,

La informació sobre aquets procés la podeu trobar a https://www.caib.es/sites/serveidecomunitateducativa/ca/renovacia_consells_escolars_21-22/

Actuacions:

5 d’octubre de 2022.

Sorteig públic dels membres titulars i suplents de la Junta Electoral, entre tots els components del cens. Convocatòria de la reunió de constitució de la Junta Electoral. Aula 04.

24 d’octubre, es publica el cens electoral, que es pot consultar a consergeria.

Aquelles persones interessades en presentar la seva candidatura al procés electoral, ho poden fer mitjançant aquest formulari. El termini finalitzarà el 28 d’octubre a les 14:00.

A continuació podeu trobar les candidatures aprovades i la formació de les meses electorals.

El dimarts, 29 de novembre entre les 17:00 i les 21:00 hores podeu acudir a la mesa electoral a l’IES Xarc per votar en les eleccions dels representants de pares, mares i tutors legals en el Consell Escolar.

Atentament,

El director