Circular Famílies 8 d’abril 2020

BENVOLGUDES FAMÍLIES,

Volem agrair-vos la dedicació per ajudar als vostres fills i filles a treballar a casa i som conscients de l’esforç que ha suposat.

Demà arriben les vacances de Pasqua, fins al 20 d’abril podrem aturar i agafar forces.

És convenient que l’alumnat elabori un horari amb rutines diàries, que hauria d’incloure temps per a l’activitat física i temps per a la lectura. És recomanable autoregular-se per limitar el temps davant televisors i videojocs. L’alumnat que ha tingut dificultat per realitzar les tasques abans de les vacances pot aprofitar ara i dedicar un poc del seu temps a fer-les.

Finalment, qualsevol necessitat, suggeriment o oferiment que vulgueu fer-nos arribar, podeu contactar amb l’equip directiu a través del correu iesxarc@iesxarc.es o al telèfon 636643047.

Tots junts superarem aquesta situació!

Ànims!.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *