Presentacions i inici de curs 2020 2021 ESO i Batxillerat.

Benvolguts i benvolgudes,

Estem treballant la major part de l’estiu per facilitar la tornada a les aules, presencial de l’alumnat aquests setembre.

Hem organitzat la tronada a les aules intentant minimitzar el risc de contagi de la COVID-19 i maximitzar les oportunitats d’aprenentatge. La normativa autonòmica relacionada amb la tornada als centres la podeu trobar ací.

Presentació que fem servir a les reunions (es va actualitzant).

Tot i que des del primer dia hi haurà transport escolar, es recomanable que apropeu si és necessari als vostres fill i/o filles al centre vosaltres per a les presentacions. A aquestes presentacions els tutor o tutora treballaran el pla de contingència de l’IES Xarc adaptat a la darrera normativa autonòmica. Una vegada finalitzada la presentació, iniciaran les activitats lectives fins les 14.05 o les 15.00 el dilluns i el dimarts en el cas de Batxillerat.

L’alumnat haurà d’acudir al espais previstos, segons les següents indicacions:

Presentacions 10 de setembre 1r d’ESO i 2n de Batxillerat

Presentacions 11 de setembre 2n ESO i 1r de Batxillerat

Presentacions 14 de setembre 3r d’ESO

Presentacions 15 de setembre 4t d’ESO i ALTER

Per poder localitzar l’aula de grup podeu consultar el plànol de les aules 2020-2021

definitiu planol 2020 2021

El 9 de setembre publicarem 4 xifres del DNI i les inicials del nom de l’alumnat de cada grup classe, per facilitar que puguin acudir a la seva aula de grup directament.

Destacar:

Abans de sortir de casa, comprovar temperatura i altres possibles símptomes de la COVID-19. Si tens símptomes compatibles queda’t a casa, avisa al centre i als serveis sanitaris.

Sempre amb mascareta, excepte per menjar o per veure o en determinades activitats físiques.

Sempre mantenint una distància de més d’1,5 metres interpersonal.

Mantenir una higiene de mans freqüent.

Al centre, mantindrem els espais de l’interior dels edificis ben ventilats.

Al centre mantindrem un equip de neteja reforçat per augmentar la freqüència de neteja i la desinfecció de les superfícies.

Material de protecció de la COVID-19 que com a mínim ha de dur l’alumnat:

• Dues mascaretes de seguretat, una de reemplaço dins d’una borsa de plàstic.
  • Botella amb gel hidroalcohòlic d’ús personal.
  • Es recomana una ronyonera per guardar el material de protecció.

Non obstant, el centre disposa de material de protecció i de desinfecció.

La cafeteria romandrà tancada, per tant, heu de dur de cas una botella mitjana d’aigua i menjar saludable.

Durant els dies 8, 9 i 10 de setembre tindran lloc reunions amb les famílies, per la plataforma zoom.

Salut i ànims!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *