Inici del procés d’escolarització pel curs escolar 2021-2022

La Direcció General de Planificació, Ordenació i Centre de la Conselleria d’Educació i Formació Professional ens recorda que demà, dijous 25 de març de 2021, s’inicia el procés d’escolarització pel curs escolar 2021-2022 pels estudis d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària i Batxillerat.

L’alumnat de 6è de primària del CEIP Sant Ciriac i el CEIP Santa Eulàriaadscripció directa a l’IES Xarc perquè formen part dels centres educatius adscrits a l’institut. Per tant, no han de presentar cap sol·licitud.

De la mateixa manera, l’alumnat de 4t d’ESO de l’IES Xarc té adscripció directa als estudis de Batxillerat que s’imparteixen al nostre centre i tampoc han de presentar cap sol·licitud.

Tampoc ha de presentar cap sol·licitud l’alumnat que vol continuar els seus estudis a l’IES Xarc i no canvia d’etapa educativa; ja que tenen la plaça reservada i només han de formalitzar la matrícula dins els terminis establerts. Per tant, només han de participar en el procés d’admissió els alumnes que volen canviar de centre.

Finalment, pel que fa al procés d’admissió als estudis de formació professional (Formació Professional Bàsica, cicles formatius de Grau Mitjà i cicles formatius de Grau Superior) encara no ha començat.

Trobareu el calendari del procés d’escolarització 2021-2022 al següent enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *