Informació matrícula 1r d’ESO

Benvolguts i benvolgudes,

Compartim en aquest article informació d’interès per alumnat i famílies que comencen estudis de 1r d’ESO el curs 2023-2024 a l’IES Xarc.

Les famílies de 6è de primària de les escoles adscrites heu rebut per correu electrònic un formulari per seleccionar les optatives de 1r d’ESO. Si no us ha arribat el qüestionari podeu accedir amb l’enllaç següent:

Formulari optatives

La presentació que vam fer servir a les reunions amb les famílies en maig la teniu ací:

IES Xarc presentació per a les famílies escoles 23 24

La presentació amb les instruccions per a realitzar la matrícula telemàtica la podeu consultar ací:

Presentació matrícula telemàtica.pptx

Per poder adquirir els chromebooks amb l’empresa OPTIMÀTIC, heu d’accedir a la tenda digital

Tenda Optimàtic

Les instruccions de la tenda digital les podeu consultar en el següent enllaç, recordeu que podeu avançar cada més una part del preu del dispositiu, fins agost de 2023:

IES XARC TUTORIAL PAGAMENTS PARCIALS OPTIMATIC 2023.pptx

Salutacions