Nous punts de recollida selectiva a Santa Eulària

Aquest curs, els membres del Consell de Participació Infantil i Juvenil de Santa Eulària des Riu, integrat per alumnes dels diferents centres educatius del municipi han participat en el disseny i l’elaboració dels nous punts de recollida selectiva per a parcs infantils i zones verdes.

El resultat és pot veure en aquest vídeo del departament de Participació de l’Ajuntament, on els membres del Consell de participació expliquen el funcionament d’aquest òrgan i l’evolució del projecte.

Igual que el curs passat, l’IES Xarc ha estat representat en el Consell per Hugo Egea i Bruno Egea, dos alumnes de 2n d’ESO E, que han participat activament en el disseny dels nous punts de recollida. Sens dubte, el nostre institut compte amb dos grans representants! Enhorabona per la feina!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *