Acte graduació 2n batxillerat 2019-2021

Divendres passat, 11 de juny, al pati de l’institut, es va celebrar l’acte de graduació dels alumnes que han cursat batxillerat els darrers dos darrers cursos.

L’acte, organitzat i conduït per Javier Elipe i Carme Cervera, tutors de segon de batxillerat aquest curs va estar restringit a alumnes i professors.

Després del parlament del director de l’IES, Javier Moreno, els tutors varen lliurar els diplomes i les orles a l’alumnat que es graduava.

A continuació, Ian Chandia, Erika Clapés, Natalia Tur i David Planells, en representació dels companys, varen pronunciar unes sentides paraules cap a les seves famílies i professors.

Finalment, Isabel Gutiérrez Orozco, antigua alumne del centre va dur a terme una breu actuació.

Des d’aquí volem donar l’enhorabona als alumnes d’aquesta promoció que han cursat els seus estudis de batxillerat en unes circumstàncies molt complicades, a les seves famílies per tota la tasca realitzada, als professors (no només d’aquest curs) per les hores de dedicació i a Carme i Javier per la implicació amb els estudiants aquests mesos. Gràcies a tots!

Des de l’IES Xarc només ens resta desitjar-vos molta sort en els reptes de futur! Ha estat un plaer comptar amb la vostra presència aquests anys!

A continuació, us adjuntem les fotografies de l’acte que va realitzar el nostre company Julio Diez del departament de llengües estrangeres! Moltes gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *